اخبار صنفی

اولین شماره مجله در قرن جدید در سراسر کشور توزیع شد

سی و سومین شماره نشریه دید برتر حاوی مقالات سلامت چشم و عینک‌سازی منتشر شد.

خدا را شاکریم که با تلاش همکارانمان در نشریه دید برتر، در آغاز سال جدید و هفتمین سال فعالیتمان، با شماره‌ی دیگری از نشریه در خدمت شما هستیم.
در این مجله با خانم دکتر نوید میرزاخانی استاد دانشکده توانبخشی دانشگاه شهیدبهشتی درباره‌ی سلامت چشم کودکان اوتیسمی صحبت کردیم که با نکات مهمی در این باره آشنا خواهید شد.

همچنین با آقای امین دهقانی‌نژاد درباره‌ی اختراعشان که یک دستگاه تداخل سنج لیزر برای سنجش مقدار عبور از عینک‌‌های محافظ است گفت‌وگو کردیم که خواندن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

در بخش آموزش گام به گام عینک‌سازی به روش به دست آوردن توان عدسی تدریجی عینک مشتری پرداختیم که برای عینکسازان و اپتومتریست‌های محترم مفید خواهد بود. 

در بخش مهربانو نیز با اپتومتریست عزیز کشورمان خانم زهرا دشتی گفت‌وگو کردیم که جذاب و خواندنی است. 

یکی ازمقالات مجله با عنوان تغییرات فیزیولوژیک چشم با افزایش سن است که به تغییرات ساختار چشم در دوران سنی مختلف پرداخته است. 

در مقاله نور و عدسی‌های جاذب نیز به قوانین اپتیک در پوشش ضد بازتاب اشاره شده است. در مقاله‌ای با عنوان سه بعدی لنتی کولار ازتاریخچه‌ی لنتی‌کولار و عملکرد آن صحبت شده است.

 دوستان در مقاله مدیریت فروش در عینک‌سازی به مشکلات و نکات مربوط به نصب (فیتینگ) عدسی‌های دودید (به صورت تصویری) اشاره شده است. 

در بخش حقوقی -اقتصادی نیز به قوانین پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان پرداخته ایم. 

در راز جاودانگی نیز درباره‌ی زندگی خانم دکتر مونا جراحی، دانشمند نخبه ایرانی مطالبی را ارائه کرده ایم. 

در بخش سبک زندگی از روش‌های مطالعه موثر صحبت کردیم.  به همین سادگی نیز با عنوان 1 قدم، دو قدم ، 10 قدم درباره دوری از اهمال کاری است. 

امیدواریم مطالب این شماره از نشریه برای شما مفید و مثمرثمر باشد. ما را از نظرات و پیشنهادهای خود با خبر کنید. 

این شماره از نشریه دید برتر را از اینجا دانلود کنید.

ازاین لینک می‌توانید مشترک مجله شوید و دید برتر را در محل کار یا منزل خود دریافت کنید.

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق