اخبار صنفی

حال و هوای تاپکس 12 از زبان هیئت اجرایی

نمایشگاه تاپکس 5 تا 8 تیرماه 98 در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی تهران برگزار خواهد شد. به این بهانه با اعضای هیئت اجرایی نمایشگاه تاپکس 12 گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه آن را می خوانید

 آقای محمد حسین سلیم: نمایشگاه در سال گذشته به خاطر وضعیت ارزی و اقتصادی برگزار نشد. اما امسال با وجود اینکه هنوز هم مشکلاتی است، اما کمی مسائل شفاف تر شده است. به هر حال، واردات و قیمت ارز و مجوزها روشن شده است و کالای ما شامل ورود قانونی شده و منع قانونی وجود ندارد. نمایشگاه در همان محل سابق (سالن حجاب واقع در خیابان فاطمی) است و سعی داریم کاری با کیفیت ارائه کنیم تا حضور بازدیدکنندگان و شرکت ها پررنگ تر باشد.

امیدواریم با توجه به وضعیت اقتصادی استقبال از نمایشگاه خوب باشد و مخاطبان زیادی حضور داشته باشند.  نمایشگاه تاپکس از بدو شروع، هرسال بهتر از سال گذشته برگزار شده است. این نمایشگاه برای همه همکاران است و حضور ایشان در ارتقای سطح کیفی آن تاثیرگذار است.


آقای علیرضا عشوریان:  سال گذشته به علت شوک اقتصادی نمایشگاه برگزار نشد. تصمیم جمعی گرفته شد و از همکاران برای برگزاری نمایشگاه دعوت شد اما دوستان تمایلی نشان ندادند. اما امسال از همان شروع تبلیغات با استقبال همکاران روبرو شدیم. وجه تمایز تاپکس با نمایشگاه های شهرستان ها در این است که تاپکس توانسته است نظر کشورهای منطقه را به خود جلب کند. انشاءالله امسال بتوانیم نمایشگاه خوبی داشته باشیم. به سختی کارها پیش می رود اما امیدواریم تاپکس 98 پر از رخدادهای خیر باشد. ما بستر ساز تاپکس هستیم و رخدادها را باید شرکت های حاضر در نمایشگاه به وجود آورند.

من از تمام بازدیدکنندگان و همکاران تک فروش دعوت می کنم در این نمایشگاه شرکت کنند. به هر حال غرفه داران زحمت زیادی کشیده اند . این روزها واردات سخت است و کالاها به سختی از گمرک ترخیص می شود. پس دوستان با حضور و خرید خود از غرفه داران حمایت کنند. از شرکت ها نیز تقاضا دارم تا آنجایی که می توانند علیرغم مشکلاتی که هست و من نیز به عنوان وارد کننده با آنها مواجه هستم، نهایت انعطاف رابا همکاران تک فروش داشته باشند. به هر حال در ایام سختی هستیم و باید به فریاد هم برسیم.

تاپکس 12 را با توسل به حضرت ولیعصر (عج) شروع کردیم. انشالله که با عنایت ایشان کار موفقی ارائه شود. امیدوارم که شما نیز در کار خود موفق باشید، دیگر بخش ها باید از جامعه ی  مطبوعاتی صنف حمایت کنند.  بنده نیز از طرف خود و هیئت اجرایی از زحمات شما تشکر می کنم.     

 

 

آقای عباس صبوری: یکی از وظایف هیئت اجرائی برگزاری یک نمایشگاه با استانداردهای جهانی است و ما نیز سعی داریم با تلاش به این هدف نائل شویم. طبیعتا نمایشگاه امسال مطابق با سال های گذشته است و تفاوت های جزئی در نحوه پذیرائی و چیدمان غرفه ها است. در نمایشگاه امسال حضور شرکت های برند عدسی پررنگ تر و در بخش فریم کمتر است.در انتها باید بگویم همه ما در یک کشتی هستیم و باید برای احیای صنف و فضای کسب و کار تلاش کنیم. به نظر من الان مشارکت کمی پایین است. تاپکس به این کار کمک می کند و حضور دوستان نیز مثمر ثمر خواهد بود. انشالله امسال نمایشگاه خوبی برگزار خواهد شد.


آقای رضائی: نحوه ثبت نام بازدیدکنندگان از طریق وب سایت اختصاصی است که از طریق مجله دید برتر نیز اطلاع رسانی شده است. البته بازدیدکنندگان می توانند به صورت حضوری نیز ثبت نام کنند. دوستان توجه کنند به علت تخصصی بودن نمایشگاه ارائه مدارک صنفی الزامی است. برنامه ریزی شده است که فعالیت های نمایشگاه به روز باشد و یکسری کارهای بصری و طرح های اپتیکی نصب شود تا نمایشگاه پویاتری با حضور غرفه داران و شرکت کنندگان داشته باشیم. این نمایشگاه متعلق به صنف است و متعلق به خود همکاران می باشد. برگزاری آن موجب پویاتر و به روزتر و با کیفیت تر شدن محصولات خواهد شد. زیرا که محصولات ارائه شده در نمایشگاه در جهت بهبود سلامت افراد جامعه است و کالایی است که همیشه مورد نیاز مردم است.


 

 

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق