اخبار صنفی

شماره 37 نشریه دید برتر منتشر شد

خدا را شاکریم که تلاش همکارانمان در نشریه دید برتر به ثمر رسید و شماره سی و هفتم منتشر شد. این شماره از مجله نیز مانند شماره‌های قبلی حاوی مطالب خاص آموزشی پیرامون سلامت چشم و عینک است.

در اینجا قصد داریم با هم شماره 37 نشریه دید برتر را ورق بزنیم و با موضوعات مقالات آن آشنا شویم. آقای رضا احمدی چوبدار، کارشناس ارشد اپتومتری به چگونگی استفاده از مزایای فناوری فری‌­فرم پرداخته است. آقای مهدی همت‌افزا، اپتومتریست در مورد بیماری یووئیت برایمان نکات مهمی را بیان کرده است. در بخش آموزش گام‌­به‌­گام عینک‌سازی نیز آقای حسین خلج اپتومتریست و مدرس عینک‌سازی، بر مبحث آشنایی با تجهیزات و دستگاه‌های کاربری در عینک‌سازی مروری کرده است. 
 

در شماره‌ی 37 نشریه دید برتر مقاله‌ای داریم با عنوان اشخاص نزدیک‌بین چگونه می‌بینند؟ که خواندن آن را به شما توصیه می‌کنیم. آقای مهندس بابک رحیم‌پور نیز در مقاله‌ای به عینک‌های واقعیت مجازی، افزوده و تلفیقی پرداخته‌ است. البته یاداوری کنیم که این بخش هدیه‌ای نیز دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را در کنار اعضای خانواده درست کنید. 
در بخش پرطرفدار مهربانو نیز به با خانم ویدا رضایی کارشناس فروش عینک،  تجهیزات و لوازم تعمیر آن گفت‌و‌گو کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

در بخش مدیریت کسب‌و‌کار شماره 37 مجله، سه مقاله داریم. عنوان مقاله‌ی اول "10 نقش برتر تبلیغات در ارتقای محصول" است که به بیان راهکارهایی برای بهبود فروش می‌پردازد. در مقاله‌ی دوم که خانم مهندس سمانه محمودیان آن را تهیه و تنظیم کرده است به روش طراحی پایپ‌لاین فروش پرداختیم. در مقاله‌ی سوم نیز آقای حسین خلج،  از مراحل اندازه‌گیری و فیتینگ عدسی‌های دودید روی صورت  سخن گفته واین آموزش به صورت کاملاً تصویری است.

در بخش حقوقی اقتصادی آقای علی مولایی، مدرس و مشاور مالیاتی نکاتی را در زمینه‌ی رسیدگی به تراکنش‌های بانکی بیان کرده است.
اما در بخش سبک زندگی شماره 37مجله دید برتر، در  مقاله‌ی راز جاودانگی بخشی کوتاه از زندگی‌نامه ثمینه باغچه‌بان گرداوری شده است.  در مقاله‌ی "ورزش نکردن و کم‌تحرکی"  آقای  مهدی برات‌زاده، مدرس دوره‌های سبک زندگی برایمان از آثار نامطلوب بی تحرکی بر زندگی امروزی گفته است.

 

در بخش تهران از گذشته تا امروز نیز سفری می‌کنیم به گذشته‌های دور و پای خاطرات آقای سید حسین کثیریها می‌نشینیم. در بخش معرفی کتاب نیز دو کتاب را معرفی کردیم.  کتاب‌های "هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد،" نوشته‌ی مارک. اچ. مـک کورمـک و "راهنمای چشم ویلز: تشخیص و درمان بیماری‌های چشمی در مطب و اورژانس" نوشته‌ی دکتـر کال گرواسـیو و دکتـر تراویـس پـک که خواندن آن را به دوستان عزیز توصیه می‌کنیم.

 

برای سفارش نسخه چاپی یا الکترونیکی این شماره کلیک کنید

همین حالا مشترک مجله دید برتر شوید!

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق