اخبار صنفی

شماره 41 نشریه دید برتر در سراسر کشور توزیع شد

دوستان و خوانندگان گرامی ، شماره 41 نشریه دید برتر ویژه مرداد و شهریور 1401 در سراسر کشور توزیع شد. در این شماره نیز مطالب خواندنی و تخصصی زیادی داریم. از اهمیت معاینه چشم بچه‌ها در آستانه شروع سال تحصیلی گرفته تا تبدیل نمره عدسی و نسخه نویسی های خاص برای عینک.

در شماره 41 نشریه دید برتر از عدسی مخصوص کاربران وسایل دیجیتالی گفتیم تا خستگی کمتری را تجربه کنند. آقای مهدی همت‌ افزا اپتومتریست هم برایمان از کونژنکتیویت یا التهاب ملتحمه گفتند. در بخشی دیگری از مجله از تکنیک ‌های ویژن تراپی و ابزارهای مربوط به آن گفتیم. اما در بخش آموزش گام به گام عینک سازی هم آقای حسین خلج اپتومتریست و عینک ساز با تجربه به مقایسه‌ی ویژگی‌های ظاهری و عملکردی لنزومتر دیجیتالی و چشمی پرداختند.

خدمت طرفداران فناوری و واقعیت مجازی هم باید بگوییم که خانم مهندس سمانه محمودیان به موضوع استفاده از این فناوری در احیای انسان‌ها پرداختند که موضوع جالبی هم هست. در مقاله‌ی دیگر نشریه دید برتر از مشکلات چشمی بچه‌ها گفتیم و 10 مورد از مهم‌ترین آن‌ها را توضیح دادیم.

در بخش اخبار هم  سه خبر داریم. یکی درباره‌ی اسپاسم و مشکلات چشمی در اثر استفاده زیاد از تلفن هوشمند و دیگری هم استفاده از لنزهای زرد موقع رانندگی. خبر سوم نیز به تغییر ویژگی‌های عروق شبکیه در بیماران سیگاری مبتلا به دژنراسیون ماکولای خشک مربوط می‌شود.

همان‌طور که در جریان هستید در مجله دید برتر بخشی با عنوان مدیریت کسب و کار داریم. در این شماره آقای سعید منصوری که مدرس دوره های عینک سازی هستند، برایمان از تکنیک‌های مشتری یابی برای افزایش فروش صحبت و نکات کلیدی را مربوط به فروش عینک بیان کردند. در مقاله‌ای دیگر نیز به تیپ‌های شخصیتی مختلف در محیط کار پرداختیم. مثلاً افراد ممکن است جمع‌گرا، وسواسی، جاده صاف کن و... باشند. آقای حسین خلج نیز در مقاله مدیریت فروش در عینک سازی از تبدیل نمره عدسی و آشنایی با نسخه نویسی های خاص صحبت کردند.

همچنین در بخش حقوقی- اقتصادی این شماره دید برتر، آقای علی مولایی مدرس و مشاور مالیاتی به موضوع بخشودگی جرائم مالیاتی در سال 1401 پرداختند. در بخش راز جاودانگی هم با شخصیت و زندگی پروفسورمحمود حسابی بیشتر آشنا می‌شویم. ‌آقای مهدی برات‌زاده مدرس دوره‌های سبک زندگی هم درباره‌ی آسایش در زندگی برایمان صحبت کردند.

علاوه‌براین در مقاله تهران از گذشته تا امروز، به بخش دیگری از خاطرات قدیمی آقای سید حسین کثیریها پرداختیم. در قسمت معرفی کتاب نیز طبق معمول دو کتاب را معرفی کردیم. کتاب راهنمای چشم پزشکی آکسفورد نوشته‌ی آلاستیر دنیستون و فیلیپ موری و کتاب بازاریابی به زبان ساده نوشته‌ی دونالد میلر.  

امیدواریم مطالب این شماره هم برایتان مفید و جذاب باشد.

اگر مشترک ما نیستید می‌توانید از اینجا برای تهیه این شماره از مجله اقدام کنید.

برای سفارش آرشیو چاپی و الکترونیکی کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق