اخبار صنفی

شماره 42 نشریه دید برتر منتشر شد

دوستان و خوانندگان گرامی ، شماره 42 نشریه دید برتر ویژه مهر و آبان 1401 در سراسر کشور توزیع شد. در این شماره نیز مطالب خواندنی و تخصصی زیادی داریم که در ادامه به معرفی چند بخش آن می پردازیم.

در شماره 42 نشریه دید برتر از لنزهای اسکرال و قابلیت آن ها در بیماران قوز قرنیه گفتیم. برای علاقه مندان به فناوری از کاربرد واقعیت مجازی در کنترل خشم صحبت کردیم. آقای حسین خلج هم در ادامه مباحث آموزش عینک سازی به کاربرد لنزومترهای دیجیتالی پرداختند که حتما برای دوست داران عینک سازی مفید خواهد بود. آقای مهدی همت افزا نیز نکات کاربردی درباره  سلامت چشم در هنگام مطالعه گفتند.

در بخش حقوقی-اقتصادی هم آقای علی مولایی از بخشودگی مالیاتی و قوانین مربوط به آن نوشتند.  در بخش سبک زندگی نیز آقای مهدی برات زاده از شادی در سبک زندگی گفتند. 
در این شماره گزارشی از دهمین نمایشگاه اپتیک نقش جهان و گزارش سمینارهای برگزار شده در آن داریم.
در قسمت مدیریت کسب و کار مجله هم آقای سعید منصوری 24 تکنیک مشتری یابی برای افزایش فروش بیان کردند.  از تیپ‌ های شخصیتی مختلف در محیط کار صحبت کردیم و آقای حسین خلج هم از  نسخه نویسی و نسخه خوانی در عینک سازی صحبت کردند.  
علاوه بر این ها در بخش معرفی کتاب هم دو کتاب رو برای شما معرفی کردیم. 
کتاب عینک آفتابی و کاربردهای آن نوشته مهدی یوسفی و مهران غلامیان- کتاب فروش، تکنیک ها و کاربردها نوشته ریچارد هوبارت بوسکرک و بروس دی. بروسکرک. 
امیدواریم مطالب این شماره هم برایتان مفید و جذاب باشد.

اگر مشترک ما نیستید می‌توانید از اینجا برای تهیه این شماره از مجله اقدام کنید.

برای سفارش آرشیو چاپی و الکترونیکی کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظر خود را ثبت نماييد

متن نظر*




کد بالا را وارد کنید

إغلاق